Social Icons

wtorek, 21 lipca 2015

Raport: RAW 20/07/2015

Kliknij "Czytaj więcej" aby przeczytać raport

Przenosimy się na zaplecze. Triple H rozmawia z Paulem Heymanem i próbuje go przekonać do trzymania Brocka Lesnara z daleka od dzisiejszego RAW. Pojawia się The Miz,który chce porozmawiać ale Triple H wygania go.


HHH mówi do Heymana,że ma się upewnić,iż Lesnar nie pojawi się dzisiaj. Natomiast Mike natychmiast pyta czy Triple H widział co Big Show zrobił zeszłej nocy. The Game odpowiada,iż nie nie dba o to co Miz mówi i znów do kogoś dzwoni. Ostatecznie HHH bookuje Mizaninowi mecz z Big Showem. Ten mówi,iż to nie to czego chciał a Triple H odpowiada,że to właśnie dostaje. Rozczarowany Miz odchodzi.

---





Singles Match: The Miz vs Big Show

Zaraz po gongu Show rusza na Miza,który ucieka z ringu.


Big Show jednak zaskakuje go łapiąc przeciwnika za głowę i wynosząc go na krawędź a następnie wrzucając przez liny do ringu.



Mike wstaje i idzie do narożnika. Tam Show łapie go i rzuca nim o matę.


Mizanin wyturlał się z pierścienia. Kiedy Największy Atleta Świata idzie za nim Awesome One szybko wraca do ringu. Big Show także wskakuje do pierścienia ale zostaje obkopany.



Miz odbija się od lin i...zostaje powalony Shouderblockiem. Mike wstaje przy pomocy lin a Show stawia go do narożnika i częstuje potężnym ciosem w klatkę.


Mizanin pada na matę i po chwili próbuje atakować Największego Atletę Świata ale ten wyprowadza uderzenie z kolana prosto w twarz Awesome One'a a następnie wynosi go i wykonuje Bodyslama.


Show patrzy na Miza i ponownie wyprowadza Bodyslama. Po tym Największy Atleta Świata wchodzi na drugą linę i wykonuje Elbow Dropa! Pin 1..2...3!





Zwycięzca: Big Show


Mike leży na macie trzymając się za żebra a Big Show bierze mikrofon.



Największy Atleta Świata kopie Mizanina mówiąc "Co mówiłeś zeszłej nocy? Big Show zaginął od czasów Attitude Ery? Zaginąłem teraz? Czujesz mnie? Zaginąłem? Wiesz co zaginęło? Ryback z moim tytułem interkontynentalnym."


Na arenie słychać chanty "Feed Me More!" a Show odpowiada "To jest właśnie to co zamierzam zrobić! Nakarmię Rybacka moją pięścią i zabiorę mój pas I.C. Nie obchodzi mnie czy zrobię to na RAW czy na SmackDown ale kiedy Ryback pojawi się zabiorę ten tytuł od niego."





"Jutro pojawię się w reality show Tough Enough. Przyjdź tam Ryback. Zabiorę od ciebie tytuł tam. Po tym sprawdzę czy czy te niedoszłe gwiazdy są wystarczająco twarde by aby stanąć moją pięścią."


Show rzuca mikrofonem i opuszcza ring,kopiąc jeszcze w klatkę Mike'a.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
 
Blogger Templates