Social Icons

środa, 1 lipca 2015

Czy chcecie aby blog dalej funkcjonował?

Od jakiegoś czasu blog jest nieczynny. W małej mierze spowodowane jest to brakiem czasu MoneyMakera. Ja próbowałam jakoś ciągnąć bloga ale jakoś straciłam do tego chęci. No bo jaki jest sens w pisaniu raportu dla paru osób? Postanowiłam to rzucić. Teraz mimo,iż nie mam komputera jestem skłonna wrócić. Z tego powodu na blogu pojawiła się ankieta z pytaniem "Czy chcecie aby blog dalej funkcjonował?". Głosować możecie do 10 lipca. Mam nadzieję,że do tego czasu odzyskam kompa ;)

4 komentarze:

  1. Kontynuuj blog bo jest cuekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem mega zaskoczona ilością głosów w ankiecie i jestem pewna,że będę prowadzić bloga tylko muszę skołować skądś kompa lub przez telefon pisać tylko wyniki tygodniówek :v

      Usuń
  2. Jeśli możesz to zrób blog o Dolphu Zigglerze (with Lana) Bardzzzzzzzooooooo prosimyyyyyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie bardzo bo oprócz tego bloga mam własnego i pomagam też na innych. A poza tym nie lubię Zigglera.

      Usuń

 
 
Blogger Templates