Social Icons

wtorek, 2 czerwca 2015

Raport: RAW 01/06/2015

Kliknij "Czytaj więcej" aby przeczytać raport

Lillian Garcia stoi w ringu i zapowiada nowego mistrza interkontynentalnego Rybacka! The Big Guy zjawia się na rampie i schodzi do kwadratowego pierścienia.


W tym czasie na telebimie ukazują się zdjęcia z wczorajszego Elimination Chamber Matchu o zwakatowany pas I.C. Mistrz bierze mikrofon a na arenie słychać chanty "Feed Me More!"


Ryback w końcu zaczyna mówić "Po pierwsze. Nikt nie lubi emocjonalnego The Big Guya ale jestem dumny z tego,że stoję tu przed wami jako nowy mistrz interkontynentalny."


"W zeszłym roku w październiku na tej arenie wróciłem po kontuzji i dzięki "Feed Me More" San Antonio dało mi wielką owację. Dzięki wam San Antonio jestem tym kim jestem. Jestem waszym nowym mistrzem interkontynentalnym. I jeśli chodzi o konkurencję,jeśli chodzi o przeciwników wiecie co powiem..."


Fani chantują "Feed Me More!". Na arenie rozbrzmiewa piosenka Rybacka i..mamy przerwę na reklamę.



Po powrocie do ringu słyszymy theme The Miza. Mike pojawia się na stage'u i zmierza do ringu. Kiedy A-Lister już tam jest Lillian Garcia zapowiada pojedynek.




Po chwili annoucerka odchodzi a sędzia wznosi pas mistrzowski w górę. Nawet nie rozbrzmiał gong tylko...theme Big Showa. Największy Atleta Świata pojawia się na arenie i wchodzi do ringu.


Show podchodzi do Rybacka i wydaje się,że zaraz wymierzy mu swój KO Punch!


Nagle...Największy Atleta Świata odwraca się i nokautuje Miza!




Mike pada na matę a Big Show bierze mikrofon i mówi "Jeśli ktoś ma pokonać Cię w walce o to mistrzostwo to będę to ja. Nazywasz się The Big Guyem ale jesteś niczym przy Big Showie."


Największy Atleta Świata spogląda chwilę w twarz mistrza aż w końcu opuszcza ring i zmierza w stronę zaplecza.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
 
Blogger Templates