Social Icons

poniedziałek, 1 czerwca 2015

Raport: Elimination Chamber 2015

Kliknij "Czytaj więcej" aby przeczytać raport z niedzielnej gali PPV!

W ringu pojawia się...Summer Rae. Diva zapowiada powracającego A-Listera The Miza!


Mike po chwili zmierza po rampie wprost do kwadratowego pierścienia.



Tam Mizanin bierze mikrofon i zaczyna mówić "Dziękuje Summer,możesz usiąść. Jeśli chcecie zobaczyć więcej Summer Rae zobaczycie ją oraz mnie w The Marine 4: Moving Target na wielu platformach telewizyjnych. Teraz powiedzcie jak bardzo za mną tęskniliście? Tak myślałem. A więc witam was w powracającym,najpotężniejszym Talk Show w historii WWE. Witam w MizTV!"


Dużo się działo kiedy byłem nieobecny z powodu nagrań filmu Santa's Little Helper ale nic nie jest tak dobre jak ten moment." Na telebimie ukazuje się przypomnienie z RAW sprzed 3 tygodni kiedy Daniel Bryan z powodu kontuzji był zmuszony oddać swój tytuł interkontynentalny. (klik) Wracamy do ringu. Summer już odeszła a Miz wita swojego gościa Daniela Bryana!





Były mistrz IC pojawia się na rampie i zmierza do ringu. Obaj panowie siadają na krzesła i słuchają chantów "Daniel Bryan!"


Po chwili Mike chamsko ucisza fanów i otrzymuje za to spory heat. Mizanin nie przejmuje się tym i mówi dalej "Danielu,wiem,że różnie z nami było w przeszłości ale bardzo trudno było mi to oglądać. Z głębi serca życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia." Fani zaczynają skandować "Yes! Yes! Yes!" a Miz kontynuuje "Myślę,że wszyscy tutaj tak jak ja chcą wiedzieć co u ciebie słychać ?" Daniel chce odpowiedzieć ale Mike przerywa mu "..ponieważ to jest dla mnie bardzo trudny okres." 


Mizanin wspomina czasy kiedy był mentorem Bryana w NXT oraz twierdzi,iż uczynił go gwiazdą i to smutne patrzeć jak jego kariera się kończy. Po tym Miz pyta co Daniel ma zamiar nadal robić. "Po pierwsze moja kariera się nie skończyła. Jeszczę tu wróce. Ale na razie piszę książkę pt. Yes!: My Improbable Journey to the Main Event of WrestleMania." Mike pyta fanów czy kupią tę książkę.


Widownia szaleje a Mizanin mówi dalej "To śmieszne,że ludzie wykorzystują swoje skończone kariery by pisać książki. Niektóre drzwi się zamykają a inne się otwierają. Dlatego mogę Ci pomóc Danielu. Chyba wszyscy tego chcą. Widzisz kiedyś miałeś energię na 5 godzin promowania. Gdzie ta energia jest teraz ? Dlatego nie zaprezentujesz jej teraz ? Ci idioci kupią wszystko co masz im do zaoferowania. Masz to w sobie i nie używasz tego. Jak ty się ubierasz wyglądasz śmiesznie. Wyglądasz jak oni. Jesteś gwiazdą,gwiazdą WWE. Masz make-up ? Powinieneś mieć. Każda gwiazda filmowa,każda gwiazda filmowa ma make-up."


Mike mówi jeszcze o tym,iż ma ludzi,którzy pomagają mu zawsze wyglądać świetnie i to samo może zaoferować Danielowi. Bryan w końcu nie wytrzymuje i każe zamknąć się gospodarzowi Show.


Fani skandują "Yes! Yes! Yes!" a były mistrz IC mówi "Przyszedłem tutaj by wręczyć tytuł interkontynentalny temu komuś kto jako ostatni przetrwa w komorze eliminacji. I daję gwarancję tobie oraz im. Moja kariera jeszcze się nie skończyła. Ja tu wrócę."


Mizanin odpowiada "Normalnie kiedy ktoś mi przerywa mam ochotę wstać i zrzucić go z tego krzesła. Masz szczęście,że lekarze mówią,iż nie możesz mnie dotknąć tak samo jak ja ciebie,więc powinienieś słuchać moich rad." Daniel przerywa Mizowi mówiąc "Jestem już zmęczony słuchaniem twoich rad. Wszyscy tutaj są zmęczeni słuchaniem twoim rad." 


"Powoli zaczynam myśleć,że MizTV jest nudne. Zgadzacie się ze mną ? Zmarnowaliśmy tutaj czas i mam o wiele lepszy pomysł by to naprawić." Bryan pstryka palcami a na arenie rozbrzmiewa piosenka The Meta Powers! Były dubler Mike'a Macho Mandow wraz z Curtisem Axelem pojawiają się na rampie i wskakują do ringu!


Mandow chce atakować Mizanina ale ten zyskuje przewagę. Miz obija swojego byłego asystenta i po chwili wstaje. Mike ze zdziwieniem patrzy na Curtisa,który zrywa z siebie koszulkę.



Nagle ex-Mizdow podnosi się,wymierza Mizaninowi kilka ciosów a następnie posyła go wprost na Axela,który wyprowadza Big Boota! Curtis jeszcze odbija się od lin i wymierza Mizowi Leg Dropa!




Miz wyturlał się z ringu. Daniel także chce opuścić kwadratowy pierścień ale Meta Powers zatrzymują go i zapraszają do wspólnego świętowania.



YouTube

DailyMotion

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
 
Blogger Templates