Social Icons

środa, 13 maja 2015

Gwiazdy WWE wybierają kogo NIE CHCĄ jako swojego Tag Team partnera - WWE Inbox 170

Ostatnio na kanale WWE na YouTube pojawił się kolejny Inbox. Tym razem zawodnicy mówili o tym kogo nie chcą na swojego Tag Team partnera. Wywiad przeprowadzał Dolph Ziggler. Kiedy Ziggler spytał Zacka Rydera kogo ten nie chce za swojego TT partnera,Ryder odpowiadział,iż The Miza. Za powód podał,iż Tag Team partnerzy powinni wyglądać podobnie. Według Zacka The Miz nie jest w formie tak jak Ryder. Poniżej wypodziedź Mike'a: 
The Miz: To byłby Damien Mizdow.
Dolph Ziggler: Ooooohhhh...dlaczegoo ?
The Miz: Dlaczego? Dlaczego? Dlaczego? Żartujesz sobie? Widziałeś kiedyś co on robił?
Dolph Ziggler: On wykonuje twoją pracę tylko lepiej.
The Miz: Zwariowałeś? Nie widziałeś rzeczy,które ja robiłem?
Dolph Ziggler: Widziałem wszystko co robiłeś. Wspierałem twoje filmy...
The Miz: Jestem technicznym zawodnikiem w WWE,jestem najlepszym aktorem,jestem rozrywkowy. Dobrze wiesz co robię. Jestem mężczyzną.
Później jeszcze Dolph chciał coś powiedzieć ale Miz przerywał mu za każdym razem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
 
Blogger Templates