Social Icons

czwartek, 2 kwietnia 2015

The Miz i Paige w filmie "Santa’s Little Helper"

Kliknij "Czytaj więcej" aby przeczytać informacje

Diva WWE Paige i The Miz wystąpią nadchodzącym filmie WWE Studios "Santa’s Little Helper",który zostanie opublikowany w tym sezonie. WWE.com na swojej stronie wydało streszczenie filmu: 
"Po tym jak został wyrzucony z pracy,zręczny i wygadany biznesmen Dax dostaje największą szansę w życiu - zostać zastępcą Świętego Mikołaja,jednak dostanie tej posady nie będzie łatwe. Dax musi się zmierzyć z elfem,który uważa, że to ona zasługuje na ten tytuł. Kiedy rywalizacja się rozkręca, Dax odkrywa prawdziwe znaczenie świąt... Kto ostatecznie zostanie Pomocnikiem Świętego Mikołaja ?" Joey Styles pogratulował zawodnikom roli w filmie a oni sami potwierdzili to na Twitterze oraz dodali krótkie filmy:
 
"Co tam u was ? Mam dla was ekscytujące wieści. To jest oficjalne ogłoszenie mojego nowego filmu Santa’s Little Helper. Święta w tym roku przyjdą wcześniej. (...) To będzie NIESAMOWITE."

"Mam dla was niesamowite wieści. Wystąpię w moim pierwszym filmie WWE Studios razem z niesamowitym Mizem (kazali mi to powiedzieć). Uważajcie w tym świątecznym sezonie,ponieważ nadchodzi "Pomocnik Świętego Mikołaja" i jestem bardzo podekscytowana!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
 
Blogger Templates