Social Icons

piątek, 17 kwietnia 2015

Raport: SmackDown 16/04/2015

Kliknij "Czytaj więcej" aby przeczytać raport


The Miz jest w ringu i mówi "Na zeszłym Monday Night RAW Damien Mizdow miał szczęście i obiecuje wam,że to się nigdy nie powtórzy,ponieważ my wszyscy wiemy,iż Mizdow jest niczym bez The Miza."
"Stworzyłem go tym kim jest teraz. To jest to co robię. Tworzę różne rzeczy. Stworzyłem Damiena Mizdowa. Stworzyłem jego małą,nową dziewczynę. Stworzyłem film The Marine 4: Moving Target,który wkrótce będzie sukcesem. I stworzyłem także każdego z was po kolei..."
Mike'owi przerywa theme song byłego mistrza I.C. Bad News Barretta. Brytyjczyk pojawia się na rampie i otrzymuje spory pop od publiczności. 
Barrett zmierza do ringu mówiąc "Chyba coś Ci się pomieszało. To nie jest twoje Hollywood. Jesteśmy w Londynie i WWE Universe nie przyszło tutaj by oglądać samozwańczego aktora."
Przyszli tutaj by zobaczyć mężczyznę z Wielkiej Brytanii. Mężczyznę,który zmiażdży "Yes!" Movement na Extreme Rules i zostanie sześciokrotnym mistrzem interkontynentalnym. To ja - Bad News Barrett."
Brytyjczyk wchodzi do ringu a Miz zdejmuje swoją togę i mamy gong.

Singles Match: The Miz vs Bad News Barrett

Mike w swoim stylu zdejmuje okulary,rzuca je pod ring i pozuje przed publicznością. Warto dodać,iż jest odwrócony tyłem do swojego przeciwnika,który już szykuje się do Bull Hamera! 

Mizanin odwraca się i inkasuje owego Bull Hamera! Pin 1..2...3!



Zwycięzca: Bad News Barrett

Znokautowany Miz leży na macie a Barrett świętuje swoje zwycięstwo wraz z fanami.


---

Chwilę po tym na zapleczu Renee Young przeprowadziła wywiad z Damienem Mizdowem i Summer Rae. Renee pyta jak to jest kiedy Damien w końcu pokonał Miza na RAW. Mizdow odpowiada,jednocześnie prawiąc komplement Summer Rae. 
Young chce powiedzieć coś o zeszłotygodniowym SmackDown ale pojawia się The Miz. Mike wyprasza Renee i mówi "Zeszłe Monday Night RAW to był fuks. Chcę rewanżu. Chcę także żebyś przestał używać mojego imienia. Jesteś Damien Sandow,więc chcę abyś przestał ubierać się jak ja,wyglądać jak ja,chodzić jak ja,mówić jak ja,używać mojego theme songu. Jest tylko jeden Miz."
Nagle odzywa się Summer,która mówi,iż Mizdow odgrywa Miza lepiej niż sam The Miz. Damien dodaje,że ona to powiedziała a nie on. 
Mike mówi "Nikt nie robi mnie lepiej ode mnie. Czy ty nie rozumiesz,że ja jestem..." Mizanin przerywa wypowiedź,albowiem Damien zaczyna go naśladować. Awesome One mówi "Co ty robisz? Nie zaczynaj z tym znowu. To już koniec,nie jesteś moim dublerem! Przestań! Przestań to robić, co jest z tobą nie tak?!
Mizdow przestaje a Summer mówi mu coś do ucha. Następnie Damien oznajmia,iż ma pomysł. "Na następnym Monday Night RAW: The Miz vs Damien Mizdow. Zwycięzca używa imienia,themu,ubrań,okularów,wszystkiego. Więc ?" Mike coś tam odburczał a Summer mówi pyta Miza czy ten boi się,że nie pokona Mizdowa. Mike odpowiada,że oczywiście,że pokona Mizdowa. Diva każe mu udowodnić.

Mizanin obraża Damiena i Summer. Rae nie wytrzymuje i policzkuje Mike'a! 
Mizdow naśladuje Mizanina i śmieje się z niego a ten nie ma już słów i odchodzi. Para zostaje sama. Były asystent mówi "To było niesamowite."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
 
Blogger Templates