Social Icons

sobota, 11 kwietnia 2015

Raport: SmackDown 09/04/2015

Kliknij "Czytaj więcej" aby przeczytać raport


Miz pojawia się na arenie,wchodzi do ringu i bierze mikrofon i zaczyna mówić.
"Witam w specjalnej edycji najlepszego Talk Show w historii WWE - MizTV! Już jutro będzie można było ściągnąć cyfrową wersję filmu The Marine 4: Moving Target a 21 kwietnia na DVD i Blue-Ray. Na pewno widzieliście już mnóstwo trailerów ale dlaczego nie zobaczyć tego jeszcze razem?"
Puszczono owy trailer i zaraz po tym Miz zaczął klaskać. Następnie powiedział,iż jego film otrzymuje wysokie recenzje z Hollywood i chciał mówić dalej ale przerwał mu theme song Summer Rae. Summer zmierza do ringu mówiąc "Emm..przepraszam Miz ale nie miałeś na myśli naszego filmu akcji?" Mike odpowiada "Emm..Summer po pierwsze: jak śmiesz mi przerywać. Po drugie powinnaś być zaszczycona,że występujesz w moim filmie. Pomyśl o tym tak: Miz daje Divie szansę. Dlaczego więc nie usiądziesz tutaj i będziesz mówić kiedy Ci na to pozwolę?"
Summer twierdzi,iż mówi kiedy chce. Mizanin mówi,że nie będzie i dodaje,że jest gwiazdą tego filmu. Blondynka uświadamia mu,iż jest jedną z gwiazd. Awesome One zaprzecza mówiąc,że to on jest prawdziwą gwiazdą a Summer tylko dodatkiem.
Jedynym powodem dla którego Summer jest na okładce filmu jest pozwolenie Miza. Mike'a mówi jeszcze,że zrobił z Rae gwiazdę tak samo jak z Mizdowa.
Diva odpowiada "Wiesz co Miz? Masz rację. Uczyniłeś Mizdowa gwiazdą kiedy przerzucił Cię przez trzecią linę w Andre The Giant Memorial Battle Royal."
Summer siada na krzesełko a Mizanin mówi "O,chcesz brnąć w tym kierunku? Chcesz mówić o Mizdowie? Czy wy wszyscy chcecie mówić o Mizdowie? Wy wszyscy kochacie Mizdowa prawda?"
"Wiecie co? Nie winię Mizdowa o to,co działo się przez ostatnie dwa tygodnie. Nie obwiniam jego,nie obwiniam ciebie Summer,winię każdego w WWE Universe. Przez was uwierzył,że jest kimś kim naprawdę nie jest. On nie jest człowiekiem wiodącym. Klaszczecie dla niego,dopingujecie go,skandujecie We Want Mizdow" Na arenie rozbrzmiewają chanty,o których mówił Miz. Mike kontynuuje wypowiedź. "Tak,chcecie go. Nie chcecie go beze mnie i za trzy miesiące zapomnicie jak się nazywa. Czy wy znacie w ogólę historię Damiena Sandowa? Dwukrotnie został zwolniony z tej federacji i miało się to wydarzyć po raz trzeci ale ja ocaliłem jego karierę. Ja go stworzyłem. Ja dałem mu szansę,dałem mu cel,dałem mu mistrzostwa,dałem mu..."
W tym momencie na arenie pojawia się wspominany Damien. Summer bardzo się ucieszyła,że aż wstała z krzesła.
Mizdow zmierza w stronę ringu a Miz mówi mu,iż jego kariera zbliża się ku upadkowi i ten musi wrócić na właściwe tory. Musi swoje życie i przyszłość skierować na właściwe tory a Ci ludzie nie pomogą mu w tym.
Ale on potrafi i jest gotowy wybaczyć Mizdowowi wszystko co stało się w ciągu ostatnich dwóch tygodni. Mizanin proponuje Damienowi wybaczenie w zamian za wypowiedzenie dwóch małych słów - "I'm Sory"
Kiedy Mizdow zrobi to,wszytko wróci na swoje miejsce. "Uściśnij moją dłoń i przeproś." Fani skandują "No! No! No!" Awesome One szybko mówi Damienowi,iż nie ma ich słuchać,ponieważ oni nie wiedzą jak to jest być gwiazdą WWE. Miz wie.
Mike nadal przekonuje swojego byłego asystenta. "Czy chcesz pozostawić swoją karierę w ich rękach...czy w moich?" Mizdow zdejmuje okulary i...podaje Mizaninowi rękę.
Ten cieszy się i pyta czy Damien chce coś powiedzieć. Sandow mówi "Przepraszam,przepraszam,przepraszam. Przepraszam,że nie zrobiłem tego wcześniej." Mizdow uderza Miza i wściekle obija go pięściami.

Mike ucieka z ringu w stronę rampy a Damien chce rzucić w niego krzesłem ale nie trafia.

Po chwili Mizdow chce opuścić ring ale nagle zatrzymuje się,spogląda na Summer i...całuje ją! 

Summer jest zaskoczona ale i zadowolona z tego co się stało. Natomiast Damien zakłada okulary i opuszcza ring,świętując z fanami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
 
Blogger Templates