Social Icons

wtorek, 21 kwietnia 2015

Raport: RAW 20/04/2015

Kto zachował imię "The Miz" i wszystko co z nim związane?
Kliknij "Czytaj więcej" aby przeczytać raport


Najpierw widzimy na  Renee Young i The Miza na zapleczu. Renee mówi "Dziś wszystko co związane z imieniem The Miz jest na szali w pojedynku z twoim byłym dublerem.." Mike przerywa Young mówiąc "Ja jestem prawdziwą gwiazdą. Nie mój dubler. Nie mój asystent. Ja. Ja jestem powodem dla którego Damien Sandow ma jeszcze pracę w WWE. To,że ten niewdzięcznik ma czelność wyzywać mnie do pojedynku o moje imię jest żartem."
Mizanin pokazuje kopię filmu The Marine 4: Moving Target zasłania twarz Summer i mówi dalej. "To jest mój film. Sam pracowałem na jego wypromowanie. Dużo trenowałem by przygotować się do tej roli. Jestem walczącą maszyną. I jutro obudzę się zwycięsko i będę świętować premierę mojego filmu bez tego pozera. Ten pozer..."
Renee przerywa Mizowi mówiąc,iż Byron Saxton właśnie teraz rozmowa z mistrzem U.S. Johnem Ceną. Wkurzony Mike odpuszcza sobie i odchodzi.

---

Damien Mizdow i Summer Rae zmierzają już do ringu a tymczasem mamy powtórkę z ostatniego SmackDown,na którym ustalono walkę,która za chwilę się odbędzie.

Para jest zadowolona z wydarzeń z niebieskiej tygodniówki.
Po chwili na arenie rozbrzmiewa theme The Miza. Przy jego wejściu ukazało się przypomnienie,iż program,w którym kiedyś brał udział Mike - Tough Enough powraca.
Kiedy obaj panowie są w ringu mamy gong.

Singles Match: Damien Mizdow (w/Summer Rae) vs The Miz (zwycięzca zabiera wszystko co związane z imieniem Miza)

Mike w typowy dla siebie sposób zdejmuje okulary a Mizdow robi to samo ale normalnie.
Zawodnicy ruszają na siebie. Damien szybko chce zakończyć pojedynek i od razu przechodzi do School Boy Roll Upu. 1..2...kick out. Mizdow nie daje za wygraną i nadal chce atakować przeciwnika ale ten ucieka do narożnika. W końcu Mizanin wstaje,krąży po ringu aż nagle kopie swojego rywala w brzuch i zapina Headlocka.

Damien posyła Miza na liny,mija się z ciosem i otrzymuje zostaje złapany pod Reality Check. Backbreaker od Mike'a i...Backslide od Mizdowa! 1..2...kick out. Były dubler Mizanina chce atakować przeciwnika ale ten ucieka z ringu i wystrasza się stojącej obok Summer. Damien opuszcza kwadratowy pierścień i goni Miza.
Ten ucieka do ringu i kiedy Mizdow przechodzi pomiędzy linami,Mike łapie go i przechodzi do Small Package! 1...2....kick out. Mizanin wymierza rywalowi kopnięcie i dość długo obija go w narożniku. W końcu wykonuje Snapmare,odbija się od lin i częstuje Damiena Big Bootem prosto w twarz. Pin 1...2...kick out.

Mizdow ląduje w narożniku a Miz szykuje się do Awesome Clotheslinea! Bierze rozpęd,biegnie i zostaje złapały i poczęstowany Reality Checkiem!

Mike osuwa się w steel poście a Damien wyprowadza Corner Splasha oraz Swinning Neckbreakera! Mizanin klęczy na macie i inkasuje jeszcze potężne Snap DDT!

Pin 1..2...kick out. Summer była pewna,że to koniec,więc liczyła razem z sędzią. Mizdow podnosi rywala i łapie go pod Skull Crushing Finale!
Awesome One jednak wślizguje mu się pod nogi i przechodzi do przypięcia,trzymając Damiena za majtki! 1..2...kick out. Panowie szybko wstają. Miz częstuje przeciwnika Big Bootem i także szykuje się do SCF.
Mizdow jednak idzie w stronę lin i chwyta się ich. Damien stoi z wysuniętą głową pomiędzy drugą a trzecią liną a sędzia powstrzymuje Mike'a. Nagle Summer Rae drapie Mizdowa w oczy!! 

Zdezorientowany Damien cofa się do tyłu i inkasuje Skull Crushing Finale od The Miza! Pin 1..2...3!!



Zwycięzca: The Miz


Szczęśliwa Summer szybko wskakuje do ringu i podnosi w górę rękę zwycięzcy oraz wymienia się z nim spojrzeniami.



Następnie Diva podaje Mike'owi mikrofon.
Mizanin mówi "W imieniu tego doniosłego zwycięstwa będzie dobrze jeśli to powiem jeszcze raz. Ponieważ ja jestem The Miz i jestem..." 
Summer mówiła to razem z Mike'm ale przerwała gdy pojawił się Randy Orton i wymierzył Mizowi RKO!

Diva szybko uciekła z ringu a Randy zasygnalizował,iż dziś wykonał RKO już czterem osobom.




Przed pojedynkiem Summer dopingowała Mizdowa na Twitterze. Natomiast po meczu wszyscy zawodnicy mieli coś do powiedzenia. The Miz i Summer napisali:

"Właśnie dlatego jestem jedną z gwiazd #Marine4....Jestem niesamowitą aktorką! #RAW"


Damien też coś napisał:

"Miz  wygrał dzisiaj. Nie wiedziałem,że to nadejdzie. Głównie dlatego,że @RealSummerWWE próbowała wydrapać mi oczy. #getamanicure"

Summer odpowiedziała pisząc:
 "#Zacznij żyć frajerze: ReTweet: @TheDamienSandow: ...did nor see it coming. Mainly because @RealSummerWWE tried to scratch my eyes out. #getamanicure"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
 
Blogger Templates