Social Icons

wtorek, 7 kwietnia 2015

Raport: RAW 06/04/2015 + Fallout

Kliknij "Czytaj więcej" aby przeczytać raport


Obaj panowie jeszcze mają na sobie okulary. Mimo to mamy gong.

Singles Match: The Miz vs Damien Mizdow

Damien od razu chce atakować ale jego przeciwnik ucieka z ringu. Sędzia powstrzymuje Mizdowa a Mike wchodzi na narożnik,zdejmuje okulary i staje na krawędzi ringu. Były dubler chce zrobić to samo ale ostatecznie wrzuca rywala z krawędzi ringu! Damien opuszcza kwadratowy pierścień,wyprowadza cios w głowę Mizanina i wbija go twarzą w krawędź ringu.
Następnie Mizdow wrzuca przeciwnika do kwadratowego pierścienia i sam wskakuje na krawędź. Awesome One chce zrzucić rywala ale otrzymuje mocne kopnięcie w twarz.
Następnie były asystent atakuje Miza w narożniku ale zostaje powstrzymany przez sędziego. Damien zdejmuje okulary i kontynuuje wściekłe ataki. Mizdow w końcu przestaje,idzie do sąsiedniego narożnik i mam próbę Corner Splasha ale Mike częstuje go mocnym Big Bootem!
Były dubler jednak nic sobie z tego nie robi i nadal atakuje przeciwnika.
Mizanin w końcu odpycha go i ponownie wymierza Big Boota. Tym razem Damien pada na matę i otrzymuje kilkanaście ciosów w głowę.
Awesome One jeszcze odbija się od lin i ponownie wyprowadza Big Boota a następnie poddusza rywala przy pomocy lin.

Miz po chwili atakuje Mizdowa kilkoma kopnięciami w narożniku aż w końcu zostaje powstrzymany przez sędziego. Nagle były asystent uderza Mike'a głową w brzuch i wymierza mu kilka ciosów oraz uderzeń z łokcia w cornerze. Następnie Damien wyprowadza Snap Suplexa oraz Knee Dropa.

Mizanin ląduje na krawędzi ringu. Mizdow podnosi go,układa na linach,wymierza trzy kopnięcia z kolana w brzuch i zrzuca przeciwnika z krawędzi. Awesome One osuwa się po stalowych schodkach a jego były dubler opuszcza kwadratowy pierścień i chce dorwać swojego rywala. Ten jednak ucieka z powrotem do ringu i kiedy Damien wchodzi za nim,wymierza mu kilkanaście kopnięć oraz atakuje kilkoma ciosami go na linach. Mizdow klęczy w narożniku a Miz wchodzi na cornera i chce zapiąć jakąś dźwignię na twarzy przeciwnika. Ten jednak wynosi go na barki i po chwili wyprowadza Electric Chair!
Były asystent podnosi Mike'a,krzyczy "Nadal dla ciebie pracuję!" i wymierza mu Headbutta.
Mizanin ląduje na krawędzi ringu a Damien chce go podnieść. Awesome One jednak naciąga jego głowę na liny,wraca do ringu i...zostaje powalony Clotheslinem. Mizdow jeszcze unika ciosu i wyprowadza kombinację Backbreakera i Neckbreakera.
Następnie mamy próbę Skull Crushing Finale ale Miz wymierza rywalowi trzy uderzenia z łokcia i wydostaje się.

Mike chce kopnąć rywala...w krocze ale ten łapie jego nogę! " Naprawdę?" - mówi Damien i powala Mizanina na matę,okładając go pięściami.

Sędzia powstrzymuje Mizdowa a ten odbija się od lin. Miz unika Big Boota i wyprowadza School Boy Roll Upa! 1...Mike chwyta Damiena za majtki...2....3!!

Zwycięzca: The Miz

Mizanin szybko opuszcza ring i zmierza w stronę rampy. Natomiast wściekły Mizdow zostaje w kwadratowym pierścieniu.



---

Po walce,Miz udzielił wywiadu na zapleczu. Reporter zapytał Mike'a o jego mecz z Damienem. Mizanin powiedział  "O mój mecz? O moje zwycięstwo? Słyszałeś publiczność? Słyszałeś o Mizdowie? Ja jestem jedyną osobą w historii tej firmy,która postawiła na Mizdowa cokolwiek by dać mu okazję,by zaprowadzić go na szczyt. Co ja mu dałem? Dałem mu złoto i dałem mu oklaski tłumu A co on zrobił? Odwrócił się ode mnie. Posłuchaj publiczności. Mówią "Chcemy Mizdowa". Oni w ogóle go nie chcą. Nie lubią go. Nie obchodzą go."
"5 tygodni. Daje mu 5 tygodni. 5 tygodni i już po nim. Ci ludzie nabiorą go jak małą marionetkę a ja traktowałem go jak człowieka. Dałem mu racę. Ja go stworzyłem. I mogę go złamać. Rozumiesz? Czy wszyscy rozumieją? To dobrze."
Po tych słowach Miz odchodzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
 
Blogger Templates